tisdag 29 mars 2011

Sista dagen på kursen!

Japp... idag har jag min sista examination på den här kursen.
Känns väldigt skönt faktiskt!
Under hela kursen har jag känt mig så ruskigt understimulerad och allt har känts så onödigt, helt enkelt.
Men nu är den slut och jag kan blicka framåt för nu kommer det en bildkurs!
Hurra!
Verkligen något att se fram emot!

Idag blev det grön/grå sotat för min del.
Håret ville inte alls sammarbeta...
Det kan vara för Tresemmé-schampoot är slut och jag var tvungen att använda nått reservschampoo jag hade hemma... suck...

För övrigt åker jag och underbara Maria till Stoff och Stil idag för att inhandla lite tyg till mitt nya projekt.
Jag har fått för mig att jag ska sy min egen byxdress minsann!
Har provat ganska många och tittat på massor av varianter men ingen som passar eller faller mig i smaken... Därför får jag sy en själv - Helt enkelt.



1 kommentar:

  1. haha, hottie or nottie! Känner mig som en påse skit och bara hostar. Ser ju ännu jävligare ut utan smink kan vi säga!

    SvaraRadera