måndag 7 mars 2011

MItt nya hem!

Här kommer lite bilder på hur lägenheten ser ut just nu!
Jag har kommit en bit men det finns mycket kvar att göra...
Dock börjar det kännas riktigt som "mitt hem" nu. Ganska skönt känsla får jag säga!
Jag fick en hel svärm med glada fjärilar i magen när jag såg mitt namn på dörren!
Det är faktiskt första gången jag har min alldeles egna lägenhet som jag hyr i första hand.
Magiskt!


Lite bilder från nu... Kommer säkert fler sen när saker o ting kommer på plats!



Köket!



Tideras äldsta men snyggaste spis!


Hallen!


med min älskade favoritlampa!


Så klart... Montazami-toffsar!


Det enda som jag kan visa i badrummet - mitt mycket "Thereseiga duschdraperi"


Vardagsrummet!


Utsikten från balkongen!


Just me...!!


4 kommentarer:

  1. Grattis gumman! Det är superfint och kommer verkligen bli en lya helt i din stil! puss å kram

    SvaraRadera
  2. alltså, jag var tvungen att kolla på bilderna en gång till. Jag älskar ljuset i köket!!! Är så nyfiken, måste hälsa på ju =) puss

    SvaraRadera
  3. DU är såååå välkommen gumman! :D
    Puss på dig!

    SvaraRadera
  4. Tänkte faktiskt skicka in min gamla skitmobil till nån sån där sida på nätet där man får pengar tillbaka för att man recyclar mobilen. Men visst är det tur att jag är så hi-tech så att jag förstår mig på nya mobilen? haha eller inte. tack för idag vännen! puss

    SvaraRadera