tisdag 7 december 2010

Julshopping!

Ja, det gäller väl att vara ute i god tid som vanligt.
Känns så skönt att ha det avklarat när det börjar närma sig jul och man hellre vill njuta av julen istället för att känna pressen och stressen att inte vara klar med julklapparna.

Hela familjen åkte in till Entré i lördags och gjorde lite julshopping.
Min kära syster och jag gick på ett håll och päronen på ett annat.
Jag var även på jakt efter ett par nya vinterskor.
De som jag ägde hade verkligen gjort sitt!

(De hade också kostat 99:- och jag hittade dem på barnavdelningen på SkoPunkten. 
Men de har varit bra dessa 3 åren jag ägt dem i alla fall!)

Jag hittade mina nya helt underbara vinterskor inne på Monki av alla ställen(!)
Det trodde jag verkligen inte, men man slutar aldrig att förvånas.
Dock fanns det något annat, något helt underbart som Fanny och jag fastande för inne på Monki - Deras provhyttar! 
Dom är helt fantastiska!
Varför är inte alla affärer lika kreativa när de ska utforma sina provrum?!







När det börjar närma sig jul då vill jag oftast bara mysa runt hemma.
Baka lite kanske... Läsa böcker och lukta på apelsinerna med nejlikor i.
Nä, det finns minsann inte utrymme för någon julstress!


Lite bilder på julbaket:

Rocky Road

Traditionella pepparkakor


Lussekatter


Christmas cupcakes


Chokladpraliner

2 kommentarer:

  1. Nu blev jag ju jättesugen på massa julgodis och kakor mm! åååh...nu får jag riva runt i skafferiet för att än en gång konstatera att där inte finns nåt ätbart i det syftet!

    SvaraRadera
  2. Hehe.. kommer ihåg rocky road förra året... Ojojojjjjj :D

    SvaraRadera