fredag 11 februari 2011

18 dagar kvar!

Nu känns det att flytten verkligen närmar sig!
Skrev under papperna igår om adressändring och fixa med skatteverket (Sveriges bäst fungerade verk, för de hanterar pengar...!) 
Har även fixat mig ett elbolag och allt vad sånt innebär... Alltså, allt det tråkiga är avklarat!

Nu känner jag att jag kan fokusera på det roliga med flytten - Att fylla lägenheten med fina saker!
Imorgon bär det av till Ikea och jag hoppas kunna komma ner till Hemtex och lite andra butiker inom kort för diverse ting som behövs.

Svårt att veta vad jag kan köpa då lägenheten är så pass liten som den är!
Får ju inte in så ruskigt mycket prylar på 35kvm!
Fast det är kanske tur det...

Hittade ett bord/hylla som är utmärkt för trångbodda studenter som jag själv.
Tyckte det var riktigt fiffigt!

1 kommentar:

  1. tack för komplimangen kära du! Jag vill också till IKEA!!! puss

    SvaraRadera