fredag 4 februari 2011

Knorrar!

Jag har annars svårt för att få till någon volym i mitt hår. 
Innehaver sånt där "skandinaviska hår" som bara lägger sig som en taskig död planta över axlarna eller som en rullgardin framför ögonen. 
Inte ett dugg motiverande! 

Så jag har försökt hitta lite olika bra metoder för att skaka liv i håret. 
- Det har varit från att missbruka spray eller mousse. (Med eller utan hårfön)
- Lockat med platttång. 
- Köpt "vågtång"
- Locktång
- Klippt en frisyr som ska ge volym till mitt hår

Alla dessa försök och det har gett ett bra reslutat men alla varianterna tar sjukt lång tid att fixa med eller så måste jag duscha varje dag eftersom mitt hår (eller jag för den delen...) inte kan andas efter all hårspray!
Men så provande jag "knorr-motoden" och den funkade faktiskt!
Jag behöver inte massa spray och skit och ändå har jag ett bra fluff!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar