måndag 2 juli 2012

Nya brillor!

Nu är det minst 4 år sen jag köpte mina glasögon och känner att det är dags att köpa nya.
Får känslan av att vara åksjuk när jag tar på mig mina gamla, så jag antar att det är ett tecken på att jag behöver nya glasögon.

Känner även att vore trevligt att ha andra bågar också... tröttnat lite på mina orangea smala bågar nu.
Dock kommer jag ju inte ha normala glasögon som alla andra för det!
Har de bara på mig när jag läser eller ritar så då kan man ha lite mer galna bågar tycker jag.

Var en sväng på Specseavers och hittade dessa två underbaringarna!
(Hann inte få min undersökning förrän efter vi kommer hem från Skellefteå, så de kommer inte förrän om minst 1½ månad...)


Ett par brunmelerade från Tiger of Sweden: 
Och de turkosa från Osiris: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar