måndag 25 april 2011

Jag vann!!

Under lördagen, när Joel och jag körde runt på Österlen och letade efter roliga loppisar, så ramlade vi också över ett litet auktionshus i Glemmingebro. Efter en stund när vi kikat runt bland alla roliga föremål som skulle upp på auktion hittade jag ett jättefint soffbord i så kallad Stringmodell!
Det hade varit helt underbart till mitt redan 60-70tals inspirerade vardagsrum!

Utropspriset var 50kr och auktionen skulle dra igång kl.18.00 på söndagskvällen.
Så jag satt bänkad och slogs för mitt lilla bord - Det skulle bli mitt!
Efter 15min intensivt hyperventilerade från min sida slutade budgivningen på 90kr och bordet var mitt!

Lycka!
Det kommer bli såååå fint!
Ska köra och hämta mitt lilla bord under veckans gång och tror det kommer bli hur bra som helst.



Sorry för den dåliga bilden - Det är den som fanns på hemsidan!
Men det kommer fler bilder så fort det kommit till räta i mitt vardagsrum.

1 kommentar: