fredag 22 april 2011

Uppdatering om lägenheten!

Det känns verkligen som jag bor här nu, det är verkligen mitt hem och jag älskar det!
Förra veckan fick jag hjälp av pappa att skruva upp mina hyllor så jag kunde packa upp alla mina böcker.
Det är ju en hel del böcker alltså!

Jag hade kommit över äkta original Stringhyllor, daterade juni 1954!
De är så snygga! Det kunde inte blivit bättre till mina lilla lägenhet.



Nu har jag bara satt upp mina skönlitterära böcker i hyllan för att själva hyllan också ska synas - annars hade det varit belamrat med böcker! 
Så jag fick sätta alla mina skolböcker och sånt i ett skåp i kontorsdelen i köket. 



Och på tal om köket så fick jag mig ett ryck en natt. Fick en plötslig estetisk impuls och klistrade på väggen i köket. Och så här kan det bli! 
Tyckte det blev ganska fint! 

1 kommentar:

  1. Finfint! Jag sa ju att stringhyllor vore the shit i din lägenhet =) och orden i köket blev ju också jättebra!

    SvaraRadera