måndag 17 september 2012

1 månad kvar!

Okej, nu är det alltså nedräkning tills nästa åldersnojja!
En månad kvar tills jag fyller 25 då...

Nä, skämt o sido, jag har haft 100ggr mer ångest för födelsedagar förr och i år så känns det konstigt nog ganska lugnt. Skulle ju kunna tro att det skulle bli värre, men icke!
Jag har väl funnit mig i att bli äldre och förhoppningsvis klokare, och nu känns inte 25 så illa längre. Dock skulle jag ju önska att få stanna där sen! Blir väl nått att sätta på önskelistan kanske...

Så det ska bakas tårtor och fixas kalas!
Det är ett måste när man fyller år. Får ofta höra att jag är en av de få som tycker om att fylla år och där med fira med buller och brak.
Ja, varför skulle man inte vilja det undrar ju jag!
Man får klä upp sig, träffa nära och kära, äta tårta och få presenter. Kan ju inte bli bättre!
Hur kul som helst!

Funderar kring dessa tårtor som ska bakas... Kikade lite bland mina tidigare verk och alster i tårtväg när jag fyllt år för lite inspiration.
Kan bli hur spännande som helst!

En palett med pensel och färg


Disneytårtorna!



Close-ups på Disneytårtorna:


1 kommentar:

  1. Du är så söt, jag vet ingen som börjar förbereda födelsedagsfest så lång i förväg! Det kommer blir skitkul, 25 fyller man ju bara en gång =) puss

    SvaraRadera