onsdag 26 september 2012

Det snurrar i min skalle...!

Fy fan för det här...
Det är såååå mycket som händer och jag hänger inte med!

Skolan snurrar framåt som ett hamsterhjul och jag är åksjuk!
Vårt egna projekt ska fixas och planeras, jag ska hinna ha praktik och sätta mig in i vad som krävs av mig där, ovanpå allt åker jag till Blekinge i helgen för att säga hejdå till vännerna från Norrland, plus att jag har en födelsedag som ska planeras!

Så min torsdag ser ut så här:

  • Kl.10 - Vara på skolan och träffa mentorn och få veta vad praktiken ska innebära.
  • Kl.12 - Ha lektion med 6orna på Backaskolan.
  • Kl.14 - Möte med Backapersonalen.
  • Kl.15.30 - Möte med min nya handledare på Munkhätte (vilket innebär att jag måste ta taxi mellan skolorna för att hinna!) 
  • Sen hem och packa inför min 3 timmars tågresa till Blekinge på fredag! 
Jag bara önskar att den här veckan ska vara över, och håller båda tummar och tår för min praktik blir bra och att jag trivs med min nya handledare. 


Heja heja!

1 kommentar:

  1. Det kanske blir bättre efter torsdagen? Jag försöker att inte tänka på praktiken förrän det 'r dags, det ger bara ångest!

    SvaraRadera