måndag 17 september 2012

Utan Tristan!

Det är verkligen tomt och tyst i huset.
Tristan är på semester en vecka hos mina svärföräldrar och sin halvsyster och jag saknar honom något helt vansinnigt!
Att denna lilla fluffiga kanelbulle så vara så saknad bara efter 2 dagar, det trodde jag nästan inte.
Vanliga dagar svär jag och bråkar med honom, men så fort han är borta så är han saknad.



Fick ett sms av svärmor precis:

"Har nu bäddat med sidentäckte i min bokhylla. Han trängde ner sig mellan prydnadssakerna och la sig på de hårda brädorna med en suck. DÅ bäddade jag ner honom. Så nu är han biträdande jurist ett tag. Lagboken till höger och foto på husse till vänster. Han ligger på sidan och kurrar nöjt då jag klappar en liten puff i sidenhögen."

Nu längtar jag som en galning efter fredag när vi ska åka upp och hälsa på (och ta Tristan med oss hem igen!). Han kommer bli alldeles blöt av alla pussar!

1 kommentar:

  1. Lilla skrutten, snart kommer han hem =) Du skull epassa skitbra i sån fläta, det är bara att börja öva =) puss

    SvaraRadera