fredag 14 september 2012

Mardrömmar...

Av någon anledning har jag haft massor med mardrömmar den senaste tiden.
Jag är annars en sån person som säkert drömmer massa men aldrig kommer ihåg nått av det när jag vaknar. Men nu är det en helt annan femma!
Det handlar om det som står mig nära och som har med mina eventuella framtid att göra...

Igår natt drömde jag att Joel och jag köper mina morföräldrars hus och är så lyckliga över detta! Mina släktingar gråter av lycka att någon vill ta sig an detta hus och älska det. Men huset ligger plötsligt i intet och allt är bara svart runtomkring. Mina barn (som jag uppenbarligen skaffat mig) går till skolan men kommer aldrig hem igen.

I natt var det igång igen med en mardröm, även denna om mina framtida barn. Jag hade fått tvillingar men dessa blir kidnappade och utbytta mot ett annat par tvillingar. Jag gråter och gråter men tar mig ändå an dessa två små barn som inte är mina ändå. Jag har ju inte hjärta till annat!
I drömmen så går det ca 1 år och mina egna barn hittas inte och jag har nu utvecklat fulla moderskänslor för de små som finns hos mig. Jag gråter på nätterna för jag håller på att glömma mina egna....

Usch... vad är det här?!
Inkommande höstdepression?!

1 kommentar:

  1. Usch och fy, det är verkligen energisugande att minnas såna drömmar som är jobbiga. Jag väljer dock att inte analysera dem eftersom jag nästan alltid vet vad jag har drömt när jag vaknar, både bra och hemska drömmar. Hoppas det går över! puss

    SvaraRadera