tisdag 18 september 2012

Burlövs Center.

I fredags hämtade Kristian o jag upp Mary på hennes jobb och åkte till Burlövs Center för att shoppa!
Jag har aldrig varit där och hade väl inga större förväntningar. Mary hade ju taggat satan och lyft detta ställe till skyarna, men jag försökte ändå hålla mig neutral. Så jag inte skulle bli besviken.

Men hon gjorde ju helt rätt!
Vilket ställe!
Jag vill ALDRIG mer åka någon annanstans för att shoppa!
De hade allt man skulle tänkas behöva. Alla mina favoritaffärer och några till... Oj oj!
Det är helt ren, fräsch, stort, ljust - Vad mer kan man önska?!

Tyvärr kom vi dit alldeles för sent för att ta oss i genom hela stället, och fick efter en stund effektivisera vårt shoppade genom att bestämma "Om du går i den affären, så går jag i denna, så möts vi där borta sen!"
Haha! Helt hysteriskt!
Men jag fick med mig lite fina grejer hem. Det enda som jag egentligen behövde var ett par höstskor/kängor. Har slitit ut alla jag hade, så jag kunde med gott samvete välja ut ett par nya. (Inte alltid jag väntar till något gått sönder för att köpa nytt... Typ aldrig!)

Så dessa sötnosar fick åka med mig hem, efter det känts som om jag provat varenda sko på hela Burlövs Center!



Sen föll jag för en jeansskjorta med nitar på kragen. Stiligt värre!


1 kommentar:

  1. Effektiviserad shopping, på hög nivå! Fast för min del kanske det var bra att jag inte hann vann vela, fick ju med mig flera fina grejer =) puss

    SvaraRadera