torsdag 6 september 2012

Låååånga dagar.

Dagarna känns milslånga och det börjar märkas på mig...
Jag har väl gått på lågvarv hela sommaren och jag är inte allt förbered på att ta tag i allt som ska göras. Känner att det börjar bli lite väl mycket nu...

Igår lyckades jag häfta mig själv i fingret och fastnade i häftapparaten. Ser sedan en person på stan som jag är 100% säker på att jag känner och skriker dennes namn, men personen reagerar inte. Jag skriker igen och igen och personen bara går iväg. Skickar ett sms till den person jag tror det är och får då veta att denne är hemma... Stackars människa som blir utskälld av igen anledning.

Idag glömde jag tvätten i tvättrummet och får då stå och vänta i 30minuter på nästa som ska tvätta eftersom min tagg inte fungerar... När jag kommer hem igen, med tvätten i säkerhet, så behöver jag skriva ett worddokument och tycker upp en ny flik i webbläsaren och skriver Word. Det kom inget worddokument... Jag blir så trött på mig själv!

Nä, lite helg på det här säger jag!
Puuuuh....


2 kommentarer:

  1. Totalt okänd och mystisk person. Du kan aaaldrig gissa!6 september 2012 kl. 16:01

    Du borde dricka en kopp te och lyssna på lite lugn musik. Flytta till Dalby är också bra har jag hört...

    SvaraRadera
  2. Det är visst fler som har lite för mycket i huvudet, fika på hollandia idag blir alldeles ypperligt för att rensa lite! puss

    SvaraRadera