onsdag 13 oktober 2010

Dagens Makeup

Nja.... snarare gårdagens makeup... Men bättre sent än aldrig!

Fanns inte tid att skriva igår efter ha var i skolan och pluggat, kom sen hem och förbredde inför kalasen i helgen. Både en för vännerna på lördag kväll och en för släkten på söndag.
Jag tycker som sagt det är roligt att fira, så då kan man få lov att göra det flera gånger!

Dagens make är väldigt simpel men bara en enda brun skugga, men för att fixa lite mer vardagslyx har jag våtat en guldskimrande skugga och lagt i inre ögonvrån. Känns nästan lite egyptiskt.

Jag har använt:
Bas: 3 olika baser från Makeupstudion
Puder: Lumené
Skuggor: Vanilj från Makeupstudion
Xocoatl Från MUS
Guldskimmer från Makeupstudion
Jubilee från MUS
Nougat från Makeupstudion (bryn)
Rouge: Fresh från MUS
Övrigt: Telescopic L'Oreal
Eyeliner från Makeupstudion





2 kommentarer:

  1. Snyggt! Jag gillar verkligen den bruna ögonskuggan, men det brukar tyvärr inte bli bra på mig. Det passar bättre till dina blå ögon!

    SvaraRadera
  2. Ja, den är snygg till blå ögon.
    Tror en mer rostig färg skulle göra sig snyggt till dina smaragder. ;)

    SvaraRadera