torsdag 14 oktober 2010

Ge mig mer färg!

Ja, denna gången tjatar jag inte om det förbaskade håret som borde få mer färg, utan mina ögon!
Efter ha jobbat med makeup så länge så har man ju samlat på sig en del smink.... En hel del alltså...(plus det fantastiska paket jag fick på Makeupstudion när jag gick där!)
Så jag har känt mig så nöjd i flera år att bara köpa en eller två ny ögonskugga om året från Make up Store, som ett extra komplement till den befintliga samlingen.

Det var inte förrän jag fick syn på den här skönheten som det började klia ordentligt i fingrarna!
En estet som jag går ju igång på en sådan palett med så mycket färg!
Den är ju helt underbar jag hade hade velat ha den NU!

Farligt dyr var den ju inte heller... Vilket oftast är ett plus för en annars fattig student.
Annars kan jag ju nämna till någon att jag fyller ju år snart...! *hint hint*


Denna skönhet finnes på Kosmetikan.se och kostar 289:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar