tisdag 12 oktober 2010

Dagens Makeup



Tänkte att jag fick börja med en gammal vana igen - Nämligen dagens makeup!
Tänk på den gamla goda tiden då jag publicerade en ny var dag och ingen sminkning som var den andra lik. Det lär ju inte vara fallet denna gången, men så fort det kommer något annorlunda så hoppas jag kunna fånga det på bild. 

Dagens make består utav:
Bas - Blandat 3st av Makeupstudions baser. 
Puder - Lumene
Skuggor- Zone från MUS
Vanilj från Makeupstudion
Jubilee från MUS
Nougat till brynen från Makeupstudion
Rouge - Fresh från MUS
Övrigt: Telescopic från L'Oreal
Eyeliner från Makeupstudion
Läppstift nr.24 från Lancome (Vilket även är mitt favoritläppstift just nu!)





Och med stylat hår och läppstift:


2 kommentarer:

  1. Tur att du var så snygg idag så det kanske vägde upp min brist på styling. Fast enligt Viveca syntes det ju inte att jag var osminkad.

    SvaraRadera
  2. Du är alltid lika snygg stumpan! <3

    SvaraRadera