torsdag 21 oktober 2010

En spontan fotografering.

Satt här hemma och skrev på en tenta... Inte alls inspirerade får jag väl säga.
När jag tittade ut genom fönstret såg jag solen skina och ett underbart höstväder.
Inne kunde jag inte sitta utan ringde till min kära syster och frågade henne om vi skulle ha en liten fotografering. Hon var helt med på noterna och vi satte igång att planera och sminka för fullt!

Här är några bilder som vi tog:
(De två första har Fanny redigerat åt mig.)










Vi kom hem stelfrusna både två.
Ingen känsel i varken tår eller fingrar men ack så fina foton vi fick!
Helt klart värt det!

2 kommentarer:

  1. Grymt fina bilder verkligen =)

    den 1:a & 4:e bilden fastnade jag för direkt, helt underbara =D <3

    / Molly

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Det blir verkligen en kontrast mellan dina blå ögon och röda hår! Snygging!

    SvaraRadera