måndag 18 oktober 2010

Några bilder från kalashelgen!

Ja, jag fyllde inte bara år EN dag utan TVÅ!
I med jag fyllde på söndagen så kan man lika bra fira hela helgen.... Inte sant?!
På lördagen var det vännerna som samlades och firade, för sedan gå ut på både en bar och sedan vidare för att skaka gumpen på en nattklubb.
På söndagen åt jag brunch på Vendel ale Stenar med familjen och på kvällen kom släkten och firade. 
En fullspäckad helg alltså...

Det finns tyvärr inga bildbevis på sminkningar eller outfits för kvällen... Detta fanns det minsann inte tid med! Men snygga var vi och blev bara snyggare under kvällens gång...

Lovade några bilder från helgen och här kommer dom:


 Billy med kamera (?)

Detta var en av mina presenter: 4.3kilo godis!



 Marcus fixar musiken för kvällen!

Freddy gör oss nervösa med grädden...


 Vicke ser lycklig ut.


Här ger sig Freddy på en stackars citron...

Denna bjuder jag på....


 Ellinor och Kale.

Billy har hamnat under(?) bardisken...



...och födelsedagstårtan!

3 kommentarer:

  1. Åh, nu blir jag ännu mer ledsen över att jag inte var där! Men du, nu har du godis för en lång framtid! Tårtan ser riktigt smarrig ut!

    SvaraRadera
  2. Godis jaa.... Inte sugna på att komma ner på en filmkväll och befria mig lite från eländet!? :P

    SvaraRadera
  3. hehe, jo men nu ska vi banta igen. Två tjockisar ska inte ha nåt godis!

    SvaraRadera