måndag 11 oktober 2010

Denna sagovärld.

Sagovärld var temat på mitt och Billys senaste fotoprojekt som vi hade i sommras.
Min kära syster fick stå modell.
Idéen kom till oss efter Billy hade upptäckt denna underbara plats. En liten insjö som ser sagoliknande ut. Verkligen som ett utdrag från klassisk saga om en prinsessa och en prins. Helt en groda också...

Besök gärna min kära fotografkompis!
www.BillyBerg.se 


Här kommer i alla fall två av de bilder vi tog!
Obs! Helt oredigerade!






På vägen till vår "Sagovärld" fick vi stanna till hos Billy och hämta lite extra grejer till fotograferingen. Då passade jag på att skicka ut min syster på fältet, så fick vi några superfina bilder där också!



Tyvärr har det blivit alldeles för lite fotograferingar i sommar och alldeles för mycket jobb, men hoppas vi kan ta igen lite nu under hösten. Finns massor att göra i de vackra höstlöven!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar