måndag 17 januari 2011

Alla dessa fina saker!

Jag är så full av förhoppningar på den nya lägenheten nu!
Jag vill flytta genast! NU!

Kikade runt i lite roliga inredningsbutiker med Maria idag och det finns ju så måååånga fina saker!
Men det är ju livsfarligt att köpa på sig massa saker som jag inte vet passar riktigt eller får plats ens för den delen... Det är ju ingen stor lya precis.

Dock känner jag att jag lär inreda min nya lägenhet ungefär likadant som i den gamla... Lite skrämmande på nått vis. Eller skönt för jag vet vad jag gillar?
Sen har jag ju kvar massa saker från den gamla lägenheten, så varför inte ta vara på dem?

Det som känns extra bra är att det är JAG som inreder MIN lägenhet som JAG vill.
Ingen annan som ska godkänna som det är okej eller inte.
I like! 


Mitt soffbord som jag är så förtjust i!



En mysig soffa måste man ju ha!

 Jag har varit så svag för den här byrån sen den kom. 
Den är ju sååå snygg!

Lite Maria Montazami- toffsar?
De är helt gigantiska och snygga!



Den här ska jag också ha in. 
Måste ju ha allt sminket någonstans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar