måndag 17 januari 2011

Teknikens under...

Ja, jag vet inte det.
Teknik och jag verkar ju inte vara några bästisar just nu!

Har suttit i nästan 5 timmar på skolan idag och fixat med min hemsida till sista examinationen i kursen. Jag tror jag får spel! Det har gått helt smärtfritt hela tiden ända till nu... Då bestämde sig programmet att hata mig uppenbarligen och inlämningen är IMORGON!
Jag ORKAR inte!





Så nu ger jag upp...
Det får vara så.
För det är visst ett visst format av webbläsaren på högskolan som faktiskt kan läsa den och att det ser ut som det ska. Så jag skickade ett mail och förklarade situationen för läraren och så får det bli som det blir.
Jag gör inte om alla dessa otaliga timmar att redigera igen... NIX PIX!

Så... nu ska skriva ut mitt sista arbete för kursen... Närmare bestämt cirka 25 sidor. Har ju varit en riktigt duktig flicka!
Sen är den här skitkursen över!
HURRA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar