söndag 2 januari 2011

Mitt 2010.

En resumé av mitt 2010:




Januari:
Året börjar inget vidare då jag och min sambo sedan 6år tillbaka, bryter vår förlovning och flyttar ifrån varandra.



Februari:
Jag ser ett av mina absoluta favoritband RAMMSTEIN i Malmö!





Mars:
Jag börjar komma till ro med att ha flyttat hem och livet har tagit en ny vändning.
Även att jag lär ha en katt eller två vid min sida varenda sekund på dygnet.




April:
Tar steget och blir tillsammans med Simon.
Jag är kär!



Maj:
Fixar med Marias möhippa!
Det blir en heldag med kidnappning, picnic i parken, spa och middag.


Får ju inte glömma att vi fick vårt första SOMMARLOV på högskolan!
Vi avslutade med en underbar eftermiddag i folkets park tillsammans.



Juni: 
Jag blir chef i caféet på Vendel ale Stenar och ett fruktansvärt hektiskt sommar tar sin början.
Dock hinner jag med att en sommarkväll gå och lyssna på Björn Ranelid i Maria Kyrkan i Ystad. 
En kväll jag sent kommer glömma. 



Juli:
Detta är årets grillmånad!
Det grillas och äts gott ofta tillsammans med vänner på stranden men även på balkonger.
Det konsumeras också ofantliga mängder marsmellows...


Simon och jag åker på en dagsutflykt till Louisiana för att titta på Andy Warhol.
Passade på att ta oss en shoppingtur i Köpenhamn också.



Augusti:
Simon och jag åker till, för mig, Sveriges nordligaste plats - Hudiksvall!
Här gick vi på det vackraste bröllopet mellan Maria och Kristian. 




Vi åker också på MalmöFestivalen för att se Maskinen och Familjen.




September:
Skolan börjar och jag får se alla underbara klasskamrater igen!
Detta är också månaden då vi ska rösta, så cirka två månader av hätska debatter börjar...



Oktober:
Jag fyller 23år och känner mig inte ett dugg klockare för det...
Jag färgar även håret och lämnar blondie bakom mig!
Hello Redhead!



November:
Det tar slut mellan Simon och mig... Bara 6 månader tillsammans men så underbart. 
Många fina minnen. 



Jag får även se Stone Sour i Köpenhamn för tredje gången!
Lika bra som alltid!



December:
Kan ju bara resumeras med ett enda ord.... SNÖ!
Månaden då jag satt fast otaliga timmar på tåg. Frös som ett djur i väntan på tåg som aldrig kom.
Och blev insnöad till sist.
En julafton som blev utan släkt och vänner pga SNÖ!
Förlorade arbetstimmar för att jag inte kunde komma till jobbet pga SNÖ!





Nä, nu håller vi tummarna att 2011 kommer bli ett strålande år!
Och min innersta önskan är att finna kärleken...




1 kommentar:

  1. 2011 ska bli ett superår! För oss båda! Av nån konstig anledning har jag typ inga bilder på dig eller oss, det är dumt! Får bli ändring på det! puss

    SvaraRadera