söndag 2 januari 2011

Nyår!

GOTT NYTT ÅR!


Hoppas ni hade ett härligt nyår!
Själv firade jag hemma hos mina föräldrar med gemensamma vänner till familjen.
Det passade mig alldeles utmärkt.
Jag hade jobbat under dagen och kände en enorm lättnad att jag skulle slippa behöva åka iväg för att fira utan kunde hoppa i en festklänning men med varma raggsockor på fötterna!

Mamma lagade supergod mat och vi drack lika gott.
Senare på kvällen åkte TP fram med Disney-versionen.
Då alla var överens om att jag fick vara ensam i ett lag, för jag hade ett visst försprång.
Det slutade med att jag hade alla tårtbitar utom en och då var det dax att bege sig ner till hamnen i Ystad för att titta på fyrverkeriet!
Det blev det ett mesigt firande då det blåste kuling(!) i hamnen och vinden drog in bland folkmassorna. Så eftersom man inte ville att någon skulle komma till skada fick de avbryta...
Så himla sorgligt!
De brukar vara helt magiskt fyrverkeri med tillhörande musik till!
Lite besviken är man allt... Jävla väder!

Men jag hade ett mysigt nyår och är faktiskt nöjd.
Det får komma fler bilder senare, eftersom det är i min syster kamera.
Så det blir bara bilder på smink och hår just nu!

Håret är ju alldeles nyfärgat också!
Lika rött som förra gången men utan de blonda slingorna.







2 kommentarer:

  1. Snygging! Vi stod på Nobelvägen och tittade på fyrverkerier, folk skjuter som galningar så man behöver inga egna raketer =)

    SvaraRadera
  2. Jag är ju mot allt vad raketer heter på nyår, när folk ska göra det själv!
    Tycker det är något som utbildade pyrotekniker ska hålla på med... =/
    Men visst är det vackert! :D

    SvaraRadera