måndag 31 januari 2011

Lite skapande med tvätten...

Jag är dålig på att trycka... Det är ett "tvärtom-arbete" som jag har svårt för.
Har inte tålamod för sånt...
Om inget annat är det kladdigt och jobbigt

Därför är det helt underbart att det finns bra hemsidor som man kan fixa med sånt.
Lite knapptryck hit och dit... och Vips!
Så har man en snygg t-shirt!

Jag har suttit och lekt i ett program på en hemsida, dock med färdiga mallar men med fulla möjligheter kring text, placering och tryck på ryggen. Det uppskattas!
Plus att alla tröjor blir snyggare med tryck på ryggen!
Ingen tvekan om saken.

Här är lite utdrag av vad jag fixat med idag.
Glöm nu inte att jag kan ha tidernas sämsta humor!

Texten på tröjorna är dock väldigt liten och syns dåligt på fotona, så jag har skrivit det i parenteserna istället!


(Fan vad okristligt...) 





(Kom nu Ketchup så går vi!)





(Först till kvarn får mala själv.)






(Vi lever i en tid av för mycket arbete och för lite bildning: En tid då människan är flitig så att de blir dumma.- Oscar Wilde)





 (Den som står på tå, står ostadigt.- Kinesiskt ordspråk)







 (Enjoy the silence - Unplugg...)








 (Smutsigt? Nää... Metal!)




1 kommentar:

  1. Äsch, du som inte behöver gå ner 10 kg kan väl äta vanliga pankisar?? =) puss

    SvaraRadera