söndag 16 januari 2011

Kåseberga tar semester!

Min chef tog beslutet att stänga caféet och restaurangen som jag jobbar på tills den värsta lågsäsongen är över, alltså till mitten av mars.

Det ganska skönt avbrott så här efter jul, då jag inte fick nått jullov så ska jag ta igen det nu!
Ha tid att planera inför flytten som bara är 1½ månad in i framtiden!
Finns mycket som ska planeras och fixas med.
Jag ska även påbörja en helt ny kurs och känner att jag vill vara peppad inför den. Att få lov att känna sig lite påläst innan kursen.
Ta igen förlorad tid med mina vänner kommer också finnas med på min priolista! Saknar dem så mycket!
Njuta av att vara ledig en söndag kommer inte heller sitta helt fel...

För er som handlar bröd i Kåseberga kan jag berätta att bageriet INTE stänger utan levererar bröd precis om vanligt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar