fredag 14 januari 2011

Oj... Det gick undan!

Jag har ju berättat innan att jag ville att 2011 skulle bli bättre än 2010...
Dock har det varit ett trögstartat år med massa tråkigt plugg, jobb o snö.

Men nu smäller det ordentligt!
Allt har gått så fort att jag knappt kan fatta det!

Mitt nyårslöfte för 2011 var att flytta till en egen lägenhet. Jag hade planer på att flytta efter sommaren... Så jag skulle hinna få ihop ett sparkapital och så där.
Dock fick jag ett ryck och ringde på en lägenhet i onsdags. Ville prova min tur.
Kom fram och lyckades nog göra ett gott intryck, men jag vet att det har varit minst 100 personer som ringt den morgonen. Så jag hade inga höga förhoppningar.
Samma eftermiddag ringer hyresvärden tillbaka och frågar om jag vill komma på visning dagen därpå!
Jag kunde inget annat än att tacka Ja!
Vad finns det att förlora!?

Sagt och gjort.
Dagen därpå skulle fyra stycken utvalda få komma och titta på lägenheten.
Så jag var fortfarande jättenervös att jag aldrig skulle få lägenheten...
Idag ringer hyresvärden och berättar den glada nyheten att lägenheten är MIN!

Jag svävar på små rosa moln!
Det är helt ofattbart!



Så den 1 mars flyttar jag!
HURRA!

1 kommentar:

  1. hurra hurra hurra!!! Detta året kan inte bli dåligt för din del, nu har du flyt och det är du värd!

    SvaraRadera