onsdag 3 november 2010

En ny förälskelse!

Att gå och bli kär i färger är ingen nyhet för mig.
Det finns färger som jag möter dagligen som jag hade velat bevara - Liksom stoppa i en burk och plocka fram när man känner sig lite nere.

Jag har helt överlycklig när jag fick hem 120 paletten från Kosmetikan.se. Det fanns ju så många vackra och helt underbara färger. Jag blev kär i dom allihopa!
Dock fanns det ett problem...
De fastnade inte på mina ögonlock... Det fanns inte tillräckligt med pigment så de syntes inte överhuvudtaget!

Jag insåg att jag var tvungen att skaffa en ordentlig primer för att kunna använda skuggorna  den nya paletten. Primer är ju inget jag använder annars. De skuggor som jag inhandlar är alltid av så hög kvalitet och rika på pigment så det har aldrig behövts.
Jag sökte och sökte för att hitta en primer som jag skulle vara nöjd med... Inget hokus pokus.

Och så hittade jag denna:
Make up Stores Hightech lighter Platina!
En helt fantastisk pryl!
En liten burk med ett magiskt innehåll.

Den lägger man, efter foundation och puder, på ögonlocket i ett tunt lager för att sedan lägga ögonskuggan ovanpå. Det verkar som ett klister kan man säga och skuggan både framhävs, då skuggan blir lite fuktad, och sitter som berget hela dagen. Man använder så lite av den varje dag, så den lilla burken kommer ju vara för evigt! Helt klart värd sina 155:- med tanke på vad andra primers kostar.


Så nu kan jag leka med alla färgerna i 120 paletten utan problem och färgerna blir fantastiska!



Finnes hos Kosmetikan.se 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar