söndag 7 november 2010

Queen of Hearts.

Ännu en halloweensminkning till arkivet!

Denna idé tyckte jag var så himla genomtänkt och bra!
Superoriginell men ändå något som alla skulle kunna förstå vad/vem det var.
(Det är ju inte alltid helt uppenbart)

Min kära kusin skulle vara Hjärter Dam!
Med en snaggad bred tuppkam lyckades vi göra henne till den coolaste hjärter dam jag sett.
Jag hade ett par galna röda lösfransar med nitar från Make up Store liggande, som jag en dag skulle ha till någon fotografering, men jag kände att detta tillfälle passade alldeles utmärkt!
Det var hög tid att använda dom!
(kändes lite speciellt då dessa inte finns i sortimentet längre!)

Lite sotning runt ögonen och den typiska "hjärtformade" munnen, så var hon klar!
Denna Hjärter Dam har attityd!



1 kommentar:

  1. Oooh,pepparkaksglass kan inte vara fel! Jag gillade GB's pepparkakssandwich som fanns förut =)Jag ser fram emot en glass i jul, men du kanske får binda fast mig vid stolen då =)

    SvaraRadera