tisdag 30 november 2010

"There's no room for shades of grey."

Snö.... snö... SNÖ!

Ja, det finns ju ingen som missat att det snöat lite den senaste tiden. Vi skåningar blir ju helt förlamade av all snö som kommit. Vi som är så vana vid att det regnar på julafton (vilket det gjort de senaste 10åren!) och aldrig trodde vi skulle få se snö igen (ja, jag hade mina tvivel!) har nu fått så mycket snö så det räcker för 10år till! 

Förra året var ju samma sak och när november närmade sig detta året, så kände jag att jag inte riktigt kommit över förra årets snökaos. Jag hade behövt fler månader sommar för att verkligen längta efter årets vinter... 
Dock trodde jag aldrig att förra årets vinter skulle upprepa sig så som det gjort!


Lite foton med Fanny och mig i vinteryran i Ystad. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar