onsdag 3 november 2010

"You're just human"

Det är den där låten från reklamen för Superstars på femman, Carpark North - Just human, som går om och om igen i huvudet på mig. Men förbaskat bra är den minsann!

Idag fortsatte jag med att utforska den underbara 120 paletten. 
Var väl lite mesig och skulle prova alla bruna skuggor först men vilken chock jag fick när en av de bruna skuggorna blev mörkbrun fick ett silverskimmer över sig och hela sminkningen blev metallisk!
Men ingen skada skedd inte... Fick bara jobba med det som fanns och inte för jag blev särskilt missnöjd. 

Det som är svårast just nu är att hålla reda på vilka skuggor jag provat!
Det är ju ganska många som är lika varandra, eller snarlika i alla fall. 
Får väl föra dagbok eller nått.

Ursäkta dom dåliga bilderna på sminket! 
Det var ju sjukt trist väder igår och inget vettigt fotoljus fanns att finna! 

Jag har använt:
Bas: 3st baser från Makeupstudion
Puder: Lumené
Skuggor: 3 skuggor från 120 paletten
Jubilee från Make up Store
Nougat från Makeupstudion till brynen
Rouge: Fresh från Make up Studion
Övrigt: Telescopic från L'Oreal
Hightech lighter Platina Make up Store




Och resultatet: 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar