söndag 21 november 2010

Söndag.

Visst kan det var härligt med söndagar?
Det är sällan som måndagsångesten infinner sig hos mig en skön söndag, jag brukar oftast bara trivas.
Dock har jag fått jobba varje söndag den senaste månaden vilket gjort att det har varit alldeles för lite söndagsmys för mig del.

Söndagar ska vara sovmorgon med frukost på sängen med nybakade bullar från konditoriet över gatan.
En promenad i den bleka söndagssolen för att sedan komma in i värmen i soffan och titta på Vem Vet Mest-maraton från veckan som gått med en kopp te i handen.
Att få ligga i knät på den man tycker så mycket om. Glömma all tid och stress.
Det är en riktigt mysigt söndag.

Idag blir det jobb återigen för min del... Kan i alla fall längta efter kvällen då det blir bio!
Harry Potter and the deathly hallows.
Det känns som det var evigheter sen jag läste böckerna... Minns knappt vad som hände!





Så... Då var det dax att sätta sig i bilen mot Kåseberga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar