lördag 20 november 2010

STONE SOUR!

Ett av de ytterst få band som jag kan kalla för favoriter, där jag kallar mig själv för ett fan.
Det band, som för några år sedan var helt okända för mig, men som jag nu sett live för 4e gången på 4 år!
Den där magiska mannen Corey... Vilken karl!
Mums!


I tisdags åkte Jonte, Philip o jag (de 3 musketörerna!) till Köpenhamn och Vega där det var dax för den 4e konserten med Stone Sour.
Ett stort plus var förbandet, som oftast inte brukar vara någon större hit, men denna gången var det helt galet underbart! Bandnamnet Hellyeah säger mig ingenting men när Chad Grey (sångaren i Mudvayne) kliver på scenen tror jag knappt mina ögon! För att toppa det detta ställer sig Vinny Paul (trummisen från Pantera) bakom det enorma trumsättet. Det är ju helt fantastiskt! 
Två stora giganter på samma scen!


Kvällen blev ju bara bättre och bättre efter detta...


Till introt av Star Wars kommer han... Corey Taylor! 
I följde kommer resten av bandet. 
Det känns inte som det hade gått en dag sen vi sågs dem sist. 
För att addera till den känslan blev vi igenkända av bandet och fick signerade plektrum placerade i händerna på oss! Helt fantastiskt!


Vilken kväll!
Jag hoppas inte det tar lång tid innan vi får stå där igen på första raden och sjunga halsen av oss tillsammans med ett av de bästa banden i världen.




HELLYEAH











Stone sour!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar