lördag 13 oktober 2012

5 dagar kvar...

Idag är det 5 dagar kvar till min födelsedag och jag börjar känna pressen!
Det är ju en del som ska fixas innan kalaset!
Jag har i alla fall fått ihop min maskerad-outfit så den är komplett, nu är det bara Joels också. Så idag får vi åka runt på alla Malmös second hand butiker och försöka hitta alla delarna. Som tur var behöver hans "karaktär" inte vara så exakt, det kommer ändå framgå vem han ska föreställa, vilket är skönt!

En annan sak som gör mig lite deprimerad är att jag kommer sitta ensam på min 25årsdag... Joel är i Norrköping med jobbet hela veckan. Så det är jag och Tristan som får fira!
Ringde faktiskt mina föräldrar och undrade om de kunde förbarma sig över mig, så jag slapp sitta helt ensam på min dag. Fick det fina svaret från pappa "Ja, men det är klart du är välkommen! Vi kan beställa pizza så blir det fest på riktigt!" 
Haha... Underbart!

En supersnygg bild från mitt kalas när jag fyllde 23!
Känns som 100 år sen...


I present fick jag 5 kilo godis! 
Vännerna hade tagit en skopa av ALLA sorter på Hemmakväll... Det räckte i ca. 4 månader!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar