måndag 8 oktober 2012

Chopp chopp!

Skulle jag ha lugg så skulle jag... Där med basta!
Dock mesade jag lite... Min frisör hindrade mig i sista sekund med ett par varnande ord "Med den där virveln i pannan så kommer det aldrig blir bra!"

Så det fick bli en lite mesigare snedlugg.
Det kan fan inte vara kul att vara min frisör - Jag blir fan aldrig nöjd!
Det tar liksom en vecka innan jag vant mig och tycker att jag kan fixa till frisyren så jag trivs. Jag går oftast till väldigt duktiga frisörer och betalar en del för det också, bara för jag vet hur kinkig jag är. Men ändå blir jag aldrig nöjd! Det är som hela jag förändras!
Jag har någon inbillad uppfattning om mig själv som förändras dramatiskt genom min frisyr av någon anledning, så jag känner inte igen mig själv när jag ser mig i spegeln.
Denna gången tycker jag att jag ser sjukt mesig ut... Kanske för att jag valt en mesig lugg kanske?
Jag lämnade mina glasögon hemma idag för jag tyckte jag såg ut som en sekreterare...
Men jag ger det en vecka sen tycker jag säkert att det är hur fint som helst!

Måste dock ge en eloge till min fantastiska frisör på Frisyrmakarna på Jägersro!
Bara att de har massagestolar att sitta i när man tvättar håret, och som de gör jättelänge och massagerar hårbotten tills man nästan somnar. Plus att jag verkligen litar på henne till 100% att det skulle bli bra.
Kramar till Jermire!

Sen måste jag slänga i paket nummer 2 av min färgning, så det blir så där orange igen!
Det börjar mattas av och bli smygbrunt... Tycker vi inte om!

Bilderna är tagna på eftermiddagen i dåligt ljus, så då ser det ännu mer brunt ut...


1 kommentar:

  1. Fast det ser väldigt orange ut på min datorskärm, drar du mycket i kontraster och färgsättningar på bildenra? Jag trodde du redan hade färgat igen =) puss

    SvaraRadera