onsdag 24 oktober 2012

Saker som skrämmer mig.



Detta skulle kunna vara ett inlägg om läskiga saker som mörker, våldtäktsmän eller spindlar men detta är något ännu värre...

Nummer 1 på listan är Gunilla Persson från Svenska Hollywoodfruar.
Denna kvinna är något av de läskigaste varelser som vandrar på denne jord!
Hon är ett psykfall som aktivt misshandlar sitt barn psykiskt och sen skyller på Gud eller Jesus.
Hon räds inte heller att ge sig på vem som helst och kläcka ur sig vad som helst, när som helst.
Tänk möta henne i en mörk gränd... huh!


Nummer 2 på min lista är typiska kvinno-och tjejtidningar.
Köpte mig för en gångs skull Cosmopolitan eftersom en av mina favoritskådespelerska, Zooey Deschanel, blev intervjuad i den. Tänkte att det skulle finnas mer roligt att läsa i tidningen under kvällen, som att ge sig själv en godisbit typ... Men icke!
Denna blaska är något av det vidrigaste jag tittat i på lääääääääänge!
Quiz om hur man vet om din partner är otrogen eller artiklar om hur du kan leva lyxliv på liten budget. Snyggaste kroppen, lenaste huden eller hur man har så lite hår som möjligt. Bästa sexet enligt en guide?
Herregud! Vidrigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar