söndag 21 oktober 2012

Maskeraden!

Att fira födelsedagar är ju så vansinnigt roligt och i år känner jag att jag verkligen firade med buller och brak! Jag hade bjudit in till maskerad med temat sagor och det bjöds på muffinsbuffé och all dricka som skulle kunna tänkas konsumeras under kvällen.

Själv kunde jag inte låta bli att vara The Mad Hatter när jag hade hela kostymen liggande hemma (och förresten har jag ju inte haft på mig den själv någon gång, så det räknas ju inte!). 





Mina kära man klädde ut sig till sin idol Pettsson! Han ville sy gröna hängslen till Tristan så han kunde ha sin Findus men det satte jag stopp för, så jag hittade en Findus som skulle sitta lite mera still under kvällen. Haha!



Mina gäster har minsann ingen dålig fantasi!
Jag är så himla glad och imponerad av allas utstyrslar!
Så jävla kul när alla går all in och verkligen anstränger sig.


Först ut hade vi Hulken med sin fina Tingeling:


Gubben Pettson med Finus som redan ser ut att vara på lyran och Pikachu! 


Kapten Haddock och Link! 
(Kan ju säga att jag inte kände igen Axel när han stod i dörren! 
Vansinnigt bra Haddock får jag säga!)


Pirates of the Caribbean!
(Det syntes inte att vi syskon inte kan jag tycka!)


Fantastiska Hjärter Dam!
(Pluspoäng för matchningen med värdinnan!)


Världens bästa Karlsson! 
(Även här är det pluspoäng för FUNGERANDE propeller!)


Nils Karlsson Pyssling kom med en annan Karlsson! 


Pippi Långstrump som blivit trottsig tonåring! 




2 kommentarer:

  1. Ja, det var kul att alla faktiskt hade klätt ut sig ordentligt!

    SvaraRadera
  2. Tycker alltid att det är sjukt läskigt när du har färgade linser! Jag hade lika svårt nu som på maskeraden hos Joa-Joa att förstå att det verkligen var du och inte nån annan galning :P
    Riktigt härlig kväll och massor med trevligt folk! Detta gjorde du bra :)

    SvaraRadera