måndag 12 november 2012

Den bästa söndagstraditionen.

Något som Joel och jag började med när vi precis blev ihop var att åka iväg på helgen och äta frukost ute. Detta var inte helt enkelt för mig, eftersom jag oftast inte är talför före frukost och bör inte tilltalas över huvudtaget innan frukost. Men jag har lärt mig kontrollera denna ilska lilla varelse som jag är när jag kliver ur sängen, och kan hålla mig tills vi kommer till det utvalda frukoststället.

Det finns tyvärr inte så många ställen i Malmö som serverar frukost eller frukostbuffé, vilket är vansinnigt tråkigt! Man kan ju alltid gå på random café och beställa smörgås o kaffe, men det är inte samma sak. Vi vill ha hotellfrukost!
Det ska finnas allt mellan himmel och jord!
Frukost är ju något av det bästa som finns!

De senaste veckorna har vi varit på IKEA för vår traditionella söndagsfrukost.
Det är nästan ingen där en söndagsmorgon kl.10, det är helt underbart!
Sen kan man ju inte klaga på priset heller... Vi brukar betala mellan 45-65kr för oss båda!
Jävla bra jobbat!
Och då har vi ändå plockat på oss massa marmelader, yoghurt, ägg, kanelbullar och bacon.

Det är helt underbart sätt att börja en söndag ska jag tala om.
Sen kan man åka hem och dega framför TVn och sticka hela dagen, men det har ändå varit en bra söndag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar