torsdag 22 november 2012

Festen fortsätter!

Japp, festen på mina naglar fortsätter!
Det gör mig så himla glad varje gång jag får syn på mina naglar... 
Glitter och fina färger! Yeah!

Denna gången blev det en svart bas innan jag penslade på Rooftop Party och det blir verkligen skillnad! Förra gången hade jag en mörklila nyans som gick mot brunt som bas vilket gjorde att det blev mycket mer 3D effekt. Denna gången blev lite mer platt... Men inte mindre snyggt för det! 

Det enda minus detta snygga glitterlack får är att det är HELT OMÖJLIGT att få bort! 
Kändes som jag använde upp hela flaskan med aceton för att få bort alla flakes!

Jag har använt, i följande ordning:
1 lager Depend Base coat 
2 Lager Nordic Cap Star Nails 23 (svart)
2 Lager H&M Rooftop Party
1 Lager Depend Top coat 




2 kommentarer: