söndag 18 november 2012

Ny vecka - Nya tag.

Idag är jag uppe med tuppen fastän jag inte börjar förrän kl.12.20.
Jag har VFT-skit som hänger efter mig och det hela har dragit ut som fan på tiden...

Under VFTn höll jag lektioner i svenska där eleverna i klass 7A och 7B skulle skriva egna artiklar utifrån bilder som jag hade gett dem. Sen skulle de använda sin hemmasnickrade fantasifakta för att skriva sin artikel, för den skulle fortfarande låta trovärdig och vara en nyhet.
Eleverna har varit såååå sega med att lämna in att jag fortfarande sitter och rättar dessa artiklar!
VFTn slutade för ca. 1 månad sen...
Så jag avsatte hela min lediga söndag till att skriva omdömen och rätta. Fint!

Så nu ska jag skriva lite på den text som ska lämnas in i kursen jag går på högskolan... Får ju inte glömma den riktiga skolan också. Känns som jag inte hinner med!
Puh...



Jag längtar efter julen och jullov!

Julen -11 var jag på vift i Skottland, rättare sagt på 
Edinburgh Castle dagen till ära. 

Julen -10 när vi var insnöade och inte kom utanför dörren... 
men vi verkade ha kul ändå!

Julen -08 så fick jag tomenissa mig lite... Hihi!



1 kommentar:

  1. Ööhh den riktiga skolan? Visst fasen - den finns ju kvar! Hur F*N ska man hinna med allt?

    SvaraRadera