tisdag 6 november 2012

Läxhjälp?

Har nu suttit och tittat på en inspelning från en lektion som vi hade för 2 veckor sen... Lektionen sträckte sig under HELA dagen, så filmen är ju oändligt lång!
Som tur är så är filmen väldigt intressant med massa bra delar för kommande arbeten, men herregud vad hjärnan tar stryk av att sitta och glo så länge och försöka analysera varenda microsekund!
Blääää.... Jag är trött på det nu!

Anledningen till att jag lägger så mycket tid på denna, egentligen ganska lilla uppgift, är att innehållet är så förbaskat intressant så jag tror att jag lär skriva mitt examensarbete om detta! Så därför lägger jag massa extra tid på intervjuer av eleverna och filmar dom, fastän det är mer än en termin kvar innan det är tid för mig att ens börja skriva ex-arbetet...
Är ju bra tänkt att börja redan nu, men det blir bara mos i huvudet för tillfället...


Och någon extra hjälp har man ju inte av Tristan precis!


1 kommentar:

  1. oooh, tänk om du kunde gå tillbaka och intervjua samma elever om samma sak ett år senare? Grymt bra underlag för ett ex-arbete!

    SvaraRadera