tisdag 20 november 2012

...RASTLÖS!

Jo... jag är så rastlös på min vardag just nu!
Jag behöver ett projekt, något som tar min tankeverksamhet och min energi och förvandlar det till något fantastiskt!
Jag är så vansinnigt rastlös! Jag vill skapa!

Blev inspirerad av min kära lillasysters projekt i skolan med ljus och vill nu ta hennes idé ett steg längre. Har gjort liknande bilder förr, men det krävs ju en del tålamod och några extra armar för man ska lyckas med ett sådant foto... Men jag är taggad till tusen och vill bygga om lägenheten till en studio NU!
Det blir så effektfullt och snyggt!


Inspirationsbilder:







Några av mina bilder, tagna 2006:




2 kommentarer:

  1. Häftigt! har det med slutartid att göra eller har jag blandat ihop det nu igen? haha lär mig aldrig!

    SvaraRadera
  2. Ja det är aslång slutartid... På mina egna bilder är det ca.10sekunders slutartid. Så det lär behövas kanske det dubbla för att få bilderna så ljusa som de andras!

    SvaraRadera