onsdag 28 november 2012

Fotografering med syster!

Min kära lillasyster har aldrig tiden på sin sida... På något underligt vis så tappar hon alltid bort den eller så rinner den iväg och hon kan inte hitta den igen.
Så därför ringde hon lite akut och frågade om jag ville hjälpa henne med en fotografering... och det ville jag så klart! SÅ jag åkte till Ystad igår för en kväll med fotografering!

Jag har ju redan berättat om hur jag älskade temat hon valt och hur mycket inspiration jag hade!
Så att få ihop lite olika coola bilder var ju en baggis!
Det är bara att prova alla möjliga grejer och vinklar och plötsligt så bara har man bilden.

Hoppa nu hon får MVG++ på fotot annars blir jag sur...

Här är smakprov på bilder vi tog under kvällen:





Detta är bilden som hon lämnade in.
Tyckte den blev riktigt cool!
Hade själv velat ha den på väggen!

"Two face"


1 kommentar:

  1. Jag gillar verkligen den med ljusslingan och handen, ditt nagellack gjorde det lilla extra =)

    SvaraRadera