torsdag 6 december 2012

Inte riktigt en Therese-morgon...

Det blev lite sent igår...
Att spela NintendoLand var 1000ggr roligare än jag trodde och vi fastnade allihopa.
Plötsligt hade det gått flera timmar utan att vi visste om det!

I morse vaknade jag som om jag hade legat i koma.
Jag gör det ibland när jag sovit "för hårt" och inte drömt något... Jag har liksom bara legat typ, vilket gör att jag vaknar med huvudvärk och aldrig särskilt glad. Det är som om man missat en hel natts sömn, fastän man sovit hela tiden. Så jävla orättvist!
Försökte ta igen lite vila genom att snoooza en hel timme...(vilket är väldigt olikt mig!) men det hjälpte förstås inte...

Det har även varit en sån där... Tristan-morgon.
När jag inte kan få sitta och äta min välförtjänta frukost ifred utan 1 gång per minut måste jag resa mig upp och kasta mig efter något som Tristan håller på att välta ner.
Han springer runt och skriker att han vill gå ut. Visar minsann ingen hänsyn till att jag stigit upp 2 minuter innan och behöver frukost för innan jag kan fungera. Till sist stängde jag ut honom på balkongen... Jävla dryg-Olle.

Så den här morgonen började väl alldeles utmärkt!
Om man ska tänka positivt ska kan den väl ändå inte bli sämre?

Sista arbetsdagen på Backaskolan sen beger vi oss direkt till Operaverkstan för att sätta upp föreställningen. Så skönt det ska bli!

Nä, lite kaffe på det här och lite kurslitteratur så jag kommer tillbaka på banan igen...


2 kommentarer:

  1. Pissmorgon lät det som, hoppas huvudvärken och humöret gick över!

    SvaraRadera
  2. Men det var en otroligt kul, trevlig och bra kväll! Tack för den :)

    SvaraRadera