tisdag 11 december 2012

Rött för julen!

Detta inlägg är dedikerat till min senaste tillkomna läsare nämligen Hanna Freij!
Välkommen! Kul att du gillar min nagelinlägg!

Denna veckan är det rött på som gäller!
Kändes lite juligt och det är nästan aldrig annars som man kan bära rött utan det kan se antingen tantigt eller vampigt ut.
Så lika bra att använda rött så mycket som möjligt innan det är försent!

Så klart är färgerna sjukt svåra att fånga på bild... Detta ljuset är ju det sämsta någonsin!
Max 3 timmar om dagen kan man få en någorlunda bra bild... Ack o ve...
Lacket är i alla fall riktigt julrött med rött skimmer. Kristallerna är från Panduro som bara är fastsatta i överlacket.

Jag har använt, i följande ordning:
Depend Base coat (1 lager)
Nordic Cap Star Nails nr.18 (2 lager)
Viva La Diva 801 (2 lager)
Depend Top coat (1 lager men 2 över kristallerna)





1 kommentar:

  1. Tjusigt! Jag har köpt glitter för längesen som jag skulle testa att doppa naglarna i efter överlacket men sen glömde jag bort det...får nog bli glittrigt till jul i år =)

    SvaraRadera