söndag 9 december 2012

Naglar av guld?

Nog för att jag lägger en hel del tid på mina naglar och vilket blir en del pengar också, så är detta helt vansinnigt i mina öron!

Satt och läste ELLE hos frisören. när Joel blev klippt, och snubblade över Opi's nya lack The man with the golden gun. Den är ju en del av deras Bond-serie av lack som kom i samband med Bonds 50års jubileum och filmen Skyfall.
Lacket innehåller flingor av 18kt guld och går att köpa för fantastiska 489:-!

Det är såååå sjukt!
Guldiga lack i all ära men 18kt är väl liiiite overkill?
Och när skulle man våga använda det?
Plus att jag hade fått ren skär ångest när jag, efter ungefär en vecka, skulle behöva dränka naglarna i aceton och bara behöva tvätta bort det!
Herregud!



1 kommentar:

  1. Låter dock som en mkt praktiskt lösning för de som har så mycket pengar att de inte vet vart de ska göra av dem... :P

    SvaraRadera