lördag 22 december 2012

Nu är snart jul!

Herregud vad tiden sniglar sig fram!
Jag brukar känna mig ganska vuxen och samlad inför jul.
Blir inte hispig över jul, presenter, tomten och så vidare...

...detta är något jag inbillar mig.
Men uppenbarligen är det helt tvärtom!

Jag pratade med våra vänner från Skottland, som vi även firade jul med förra året, och de berättade om hur hysteriskt jag blivit för att vi inte fick öppna julklapparna den 24, eftersom skottarna firar jul morgonen den 25, precis som amerikanarna! Så jag var tvungen att vänta ett helt DYGN längre för att öppna mina klappar!
Det hade jag minsann helt förträngt... jag trodde mer om mig själv än så... men icke!

Jag sitter nu som på nålar OCH KAN INTE VÄNTA EN SEKUND TILL!
Herregud! Jag vill öppna paket nuuuuuu!



Detta är en gran som jag kommer satsa på till nästa år!
Så vacker!
Omöjligt för Tristan att tugga på den och äta upp den alla fall...  

1 kommentar:

  1. Haha jag kan se dig sitta där och vara helt hysterisk - geeee mig mina paket nuuuuuu!!! Hehe Tristan kanske inte kan äta på en sån gran men tänk vad kul att sätta att kulor i gungning och slå på dem med tassarna =)

    SvaraRadera