måndag 3 december 2012

Snor, slask och stress...

Ja, visst låter det som ett lovande inlägg med den rubriken?
Mjo... tjena....

Det börjar kännas att stressen tagit sig långt in i märgen och ger fin fina bieffekter så som en rinnande näsa och inkommande förkylning. Jag har verkligen INTE tid med att ligga sjuk nu!
FAN!
Det är väl också priset för att man jobbar med barn... 1 miljon fler baciller att bli utsatt för!

Så jag försöker peppa inför dagen med kaffe, vitaminer och Timbuktu... Det funkar någorlunda i all fall. Hade behövt vara klar med projektet nu så jag ge allt till den skrivna texten. Tur att allt är i slutskedet om inget annat. På torsdag är det deadline och sen åker vi och hänger upp alltsammans inför Operaverkstans premiär på lördag. Sen ska vi bara avsluta med klassen, vi har ju trotts allt jobbat med de här barnen i en hel termin! Herregud vad tiden gått fort... Vore ju trevligt att få ett ordentligt adjö efter den här tiden.

Så då var det tid att börja klä på sig alla 20 lager kläder så man kan gå utanför dörren... Buh...
Är inte lika imponerad av den där jävla snön som många andra. Jag bor ju trotts allt i Skåne av en anledning - Vi ska inte ha snö!


Ni kan få serien som JoaJoa ritade till Axels födelsedag!
Då skriker jag i varenda ruta att det är kallt... och detta var i oktober...


1 kommentar: