måndag 24 december 2012

Julnaglar!

Dagen till ära har även mina naglar fått bli lite juliga.
Grönt, guld och rött.
Det nya guldglittriga lacket jag köpte i fredags, vilket är Depends vinterkollektion, har både fåtal gröna och röda glitter som gör det ännu mer juligt. Supersnyggt med grönt!
Skulle även kunna funka utmärkt med rött under.

Fick hjälp av kära syster att fotografera konstverken... Svårt när man vill fota båda händerna samtidigt!
Det ser ju gräsligt ut med "lilla stumpen" alltså min lillfingernagel som jag bröt för ca. 2 veckor sen! Tycker minsann att den kan växa fortare... Det ser ut att mitt lillfinger är 10 cm kortare än det andra!

Jag har använt, i följande ordning: 
Depend base coat (1 lager)
Gina Glaze Emerald Sparkle (2 lager)
Depend nr. 279 (2-4 lager)

I varmt ljus:

I kallt ljus med blixt:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar