tisdag 11 december 2012

Jul i mitt hus!

Jag har nog tjatat en del... eller kanske ganska mycket... så Joel till sist gav med sig.
Nu har vi inhandlat en gran!
Jag är sååå lycklig!
(Låter och ser ut lite som när Amy Farrah Fowler får en tiara av Sheldon i Big Bang! Haha!)

Efter Joel hade jämfört och tittat på alla granar gjorda i plast i Malmö med omnejd så valde vi denna från Jula. Den är värd sina 200:- tycker jag!
Alternativet var en för 900:- som var supertät men med plastkottar och påsprayad fejksnö!
Det var inte min kopp te alls...
Så hem och sätta ihop den och förankra den i väggen för att Tristan inte ska kunna välta den, och ta i trä än så länge bryr han sig inte om den!

Nu står den pyntad och klar och jag är LYCKLIG! 




1 kommentar:

  1. Åh vad fint! Lite annat än vår lilla plastgran med blinkande belysning haha =) Nästa år vill jag har en riktig gran!

    SvaraRadera